سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبت و عشق
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 58656

کد موسیقی برای وبلاگ

دوشنبه 90 اسفند 29 :: 8:57 عصر ::  نویسنده : علی

گل تقدیم شماسلام یاسم - عشقم - همه امیدم گل تقدیم شما

        حالت خوبه ؟ می دونم الان هزاران کیلومتر دور تر از من هستی ولی خوب چون می دونم خوشحالی و پیش عزیزانت خوش بهت می گذره منم خوشحالم - امشب شب آخر ساله 90 و فردا عیده.گفتم بیام پیشاپیش بهت عیدرو تبریک بگم . همیشه سهم قبلم بودی و قلبم سهم تو و هزار بار شاکر هستم که مهر تو گرمابخش وجود خسته و رنجور من شد و باعث شد که روز به روز امیدم زیاد بشه و نگاهم به زندگی عوض بشه و اینو بعد از خدا مدیون تو هستم . یاسم مطمئن باش بهترین ها رو موقع سال تحویل از خدای مهربون برات آرزو می کنم و دعا می کنم سال جدید سال پر از شادی و امید و خوشبختی باشه .بی صبرانه منتظر برگشتن تو گل زیبایم هستم . تو هم برام دعا کن مثل همیشه که دعات پشت سرم بوده .

دوست داشتندوستت دارم با تموم احساسم که تنها تو مرا درک کردی و باور کردی و در قلب خودت سهیم کردی .گل تقدیم شمادوست داشتن




موضوع مطلب :