سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
نویسندگان
  •  ()
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 58784

کد موسیقی برای وبلاگ





پنج شنبه 90 بهمن 27 :: 4:0 عصر ::  نویسنده : علی

این شعره یه آهنگه - تقدیم به یاسم:

 

بی تو دلم میگیره  - وقتی تنها می شم کارم انتظاره

                                     

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی - کسی رو اینجوری  دوست نداشت

 

وقتی نگاهم می کنی - قشنگیات رو دوست دارم

                        

حالت معصوم چشات – رنگ نگاهت رو  دوست دارم

 

وقتی صدات رو می شنوم – دلم برات پر میزنه

 

ترس یه روز ندیدنت - غم بزرگ قلبمه

 

 اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو اینجوری دوست نداشت

 

 

اینقدربرات میمیرم - قدیه دنیا خوبی - قد یه دنیا ستاره

 تصاویر زیباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ




موضوع مطلب :