سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبت و عشق
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 58662

کد موسیقی برای وبلاگ

دوشنبه 90 اسفند 29 :: 8:36 صبح ::  نویسنده : علی

 

سلام بر عزیزان من و خصوصا یاسم -شماها که توی سال گذشته که امروز آخرین روزشه با همه حرفها و نظرات و دلداری ها و.... لحظه هایی رو برام پدید آوردید که تونستم ادامه بدم و داشتن دوستانی مثل شما در عین گمنامی تان افتخار می کنم . امروز فقط آمدم که به شما مهربون های دلم پیشاپیش سال نو رو تبریک بگم امیدوارم سال خوب و خوش و پر از سعادت و بهروزی در انتظارتون باشه . سر سفره هفت سین یا هر جا که هستین موقع سال تحویل منو هم دعا کنین - منم شما رو دعا می کنم

                                  نوروز 1391 بر شما مبارک             

                 راستی یادم رفت بگم امسال یاسم ایران نیست - دلم براش تنگ شده - سال نو هم اختصاصی بهش تبریک می گم

 




موضوع مطلب :