سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
نویسندگان
  •  ()
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 58778

کد موسیقی برای وبلاگ





جمعه 90 دی 9 :: 3:35 عصر ::  نویسنده : علی

یادم رفت بگم دیشب همینطوری با خودم فکر می کردم به یاسم - این مطلب رو زبونم اومد اگه بهش بشه گفت شعر برای یاسم گفتم :

     با یاد تو هر شب خفتم ...گل تقدیم شما

             با یاد تو گشتم بیدار ....گل تقدیم شما

                       با یاد تو من مستم .......گل تقدیم شما

                              با یاد تو من هوشیار .......گل تقدیم شما

                                      ای تو همه هستی ام ....گل تقدیم شما

                                             ای تو همه مستی ام .......گل تقدیم شما

                                                     تو نیز صدایم کن .........گل تقدیم شما

                                                           تو نیز به یادم باش ........گل تقدیم شما

 

 

                       یاسم - مهربون و با احساسم - مونس و همدم  و یار زندگی من              دوستت دارم




موضوع مطلب :